«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

شخصیت علیرضا اردبیلی نشانگر رذالت یک طرز تفکر است



برای بزرگ تر شدن تصویر کلیک کنید


چه کسی مدعی دموکراسی است!

مدیر سایت تزیجه طلب تریبون، فردی به نام علی رضا اردبیلی که نام واقعی اش علیرضا قزوین زاده است. کسی که هر روز دم از حقوق بشر می زند و در سوئد با مفت خوری و گرفتن حقوق بیکاری از دولت این کشور نقش انگل سیاسی را بازی می کند.این عده همان هایی اند که وقتی خود را معرفی می کنند ملیت دیگری دارند و هر موقع به هنگام مستی، تجاوز به عنف، عربده کشی، کتک زدن همسران شان و مزاحمت برای بانوان توسط پلیس دستگیر می شوند ملیت شان را ایرانی عنوان می کنند.

عکس بالا از صفحه فیس بوکی علیرضا اردبیلی گرفته شده است. عکس به اندازه کافی خود گویای بلوغ و نجابت و شرف انسانی این سرکرده پان ترک است و توضیحات اضافی در این مورد زائد است.

این که آیا در زندان های ایران در مقطعی به برخی زندان ها تجاوز جنسی صورت گرفته یا نه بحث دیگری است. شایعاتی در این مورد شنیده شده است که تا کنون هیچ مقام رسمی و غیر رسمی کشور آن را تایید نکرده است. عمل به حدی قبیح است که کسی مسئولیت آن را نمی پذیرد و از آن دفاع نمی کند.ممکن است این موضوع تنها یک شایعه باشد نه چیز بیشتر. اما سوال این است چرا احتمال صحت چنین شایعه ای علیرضا اردبیلی را این قدر خوشحال و ذوق زده کرده است که چنین عکسی را در صفحه فیس بوکی خود قرار داده!؟

ادعای دموکراسی و حقوق بشری این فرد را چه شد که در زیر عکس نگاشته است:

 "فارس ها نوشابه در کون به دنبال دموکراسی می دوند"

عقلانیت پان ترکیست های وحشی و حیوان صفت از گفتار رهبر و روشنفکران شان آشکار است و نشان می دهد که چه اندازه پایبند حقوق بشر اند. این عکس را به این دلیل در وبلاگ قرار دادم تا دیگر هیچ پان ترکی از انسانیت و حقوق بشر حرف نزند.

کسانی که در فیس بوک عضو هستند برای دیدن صفحه این فرد، در بخش جستجوی فیس بوک ali rza را جستجو کنند و برای دیدن همین عکس به بخش عکسها وارد شوند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

خب این بابا اگه شعور داشت که پان گرگ نمیشد

محمد چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

میگم این بابا شاید منظورش اعتراض به فتنه سبز بوده چون کسی که نوشابه دارد از فتنه کران است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد