«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

درد دل های پان ترک بعد از لاحه جدید مجلس فرانسه

فرانسوی لهجه سی و سوم عربی است.

 


 کورس و آلزاسی ها توورک هایی هستند، که تحت انقیاد و سلطه ظالمانه فرانسوی های شونیست قرار گرفته اند. کورس و آلزاس بخشی از جهان تورچ محسوب می شود و پدرشان الهام علیف است. مرگ بر شونیسم فرانسوی. ملیت های آلزاس و کورس باید به آزادی برسند و زبان مادری شان که همان تورچی است در مدارس تدریس شود.

شونیست های فرانسه و پان فرانک ها در این سال ها با جعل تاریخ برای خودشان از جمله جعل شخصیتی به نام ناپلئون بناپارت و لوئیی چهاردهم خواسته اند تورکان آلزاس و کورس را آسیمیله کنند. آنها تاریخ درخشان تورکان را منکر شده اند در حالی که نمی دانند همین ناپلون یک اسلاو بی شرف بود که یهودیها از سیبری آورده بودند. در نهایت زنی به نام تامارا که از تورکان بود با تورکتازی های این تورک ستیز مقابله کرد و سرش را در ظرفی از خون گذاشت.

 در ضمن همه نویسندگان و فیلسوفان فرانسه تورک هستند و کتاب هایشان به تورکی بوده است که الان شونیست های فرانسه با همکاری شونیست های پارسه آنها را آتش زده اند و نابود کرده اند اما ما می دانیم که همه تورچی بوده اند. این کاخ ها و عمارت های بزرگ که در فرانسه می بینیم همگی دروغ اندر دروغ اند. همگی ماکت و ساخته خودشان است. اصولا کشوری به نام فرانسه وجود خارجی نداشت و آنجا ممالک محروسه فرانکی بود که همین چند سال پیش به وجود آمد. هر چه بود تورچ است. از افغانستان تا وین. 



این هم کامنت یکی از دوستان در خصوص این نوشته طنز:



دوست داشتم که پانترک ها این رامى خواندند.
البته طرز صحبت آنها مشخص است. مثل کمونیست ها که طرز صحبت شان مشخص بود. "جنگ طبقاتى"، "امپریالیسم"، "تضاد"، ....
کمونیست ها (حتا بى سوادترین شان) مى توانست با استفاده از یک دستگاه فکرى بسیار ساده و چند کلمه مثل کلمات بالا، به تمامى سؤالها در تمامى حوزه ها (از آفرینش گرفته تا مسایل اجتماعى، سیاسى، فرهنگى، روانشناسى، ورزشى، هنرى، جنسى و ....) پاسخ هاى قاطع بدهند.
متاسفانه پانترک ها هم (حتا بى سوادترین شان) با استفاده از چند واژه مى توانند به همه پرسش هاى انسان در طول تاریخ، پاسخ هایى قاطع و دندان شکن دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد