«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

تجمعات گسترده پان ترکان را خیالی نیست



ترک گرایان در وهله نخست افرادی روان پریش و سرخورده هستند که به شدت محتاج دیده شدن و جدی گرفته شدن هستند. بنابراین اگر می خواهید آن ها را تحقیر کنید به نادیده گرفتن شان ادامه دهید. این را داشته باشید.

عقده حفارت انباشته شده در میان آنها اندک اندک تبدیل به یک خودبرزگ بینی کاذب شده است و نمونه های آن را در مقاله های حد ناشناسانه ای که هر روز از سوی امثال یونس شاملی،مهران بهاری و... منتشر می شود می توان دید.

 درجه ضعف پان ترکان را شما می توانید از نویسندگان شان به خوبی دریابید. خودتان حساب کنید حرکتی که یونس شاملی نویسنده و دیالوگ کننده آن باشد چطور می تواند باشد. کسی نمی داند رشته تخصصی و دانشگاهی یونس شاملی چیست! مقاله ای نیست که این فرد بنویسد و در آن غلط املایی یا نگارشی و یا کاربست نادرست مفاهیم علوج اجتماعی و علوم سیاسی دیده نشود، حساب کنید بقیه چه می توانند باشند.

از این ها که بگذریم به فردی می رسیم بنام داوود توران. خوانندگان همیشگی من می دانند که در پست های اولیه وبلاگ از داوود توران یک مطلب را نقد کردیم و نشان دادیم که نیت افرادی مانند وی چیست. در این پست می خواهم در خصوص خبری که وبسایت آرازنیوز وابسته به توران منتشر کرده،صحبت می کنیم.خبر را باهم میخوانیم:

 

"دیروز 21 مایس 31 اردیبهشب آذربایجانیهای مقیم ترکیه به مناسبت قیام یک خرداد در شهر آنکارا راهپیمایی اعتراضی پرشکوهی از پارک قولو تا سفارت جمهوری اسلامی برگزار کردند. راهپیمایی با شکوه با شرکت ترکهای آذربایجان جنوبی، ترکیه ، آذربایجان شمالی، ترکستان جنوبی، ترکهای کرکوک ایراک،دوغو ترکستان و. . . ازپارک قولو با دادن شعارهای هاری هارای من تورکم-بورگون گله جک دوران دونه جک فارسلار تورکلره جاواب وره جک- ایشیق هله سونمویوب انا دیلیم اولمویوب،آذربایجان میلتی چکنمز بئ ذیلتی، توتولانلار آزاد اولسون اولکه میز آباد اولسون -آنکارا باکی تبریز بیرلیکده گوجلویوز بیز وکاهر اولسون پان فارسیسم تا جلوی سفارت ایران ادامه یافت."

همانطور که در متن می خوانید سایت داوود توران تاکید کرده است که پان ترکانی از سراسر دنیا در تظاهرات با شکوه و عظیم آنکارا شرکت کرده اند. تصاویری نیز از این تظاهرات منتشر شده است.نگاهی به تصاویر نشان می دهد که معدودی از افراد که قابل شمارش می باشند در برابر سفارت ایران در حال زوزه کشی هستند. تعداد این افراد از انگشتان دست فراتر نمی رود حال آنکه آرازنیوز مدعی است پان ترکان از هفت کشور مختلف در این حرکت حضور داشتند. با این وضع احتمالا از هر کشور یک نفر حضور داشته است که تعداد حاضرین به سختی به ده تن می رسد البته با احتساب پلیس و فیلم بردار و ... نفرات حاضر در تجمع این دوستان شاید به بیست تن نیز برسد.

به بینید بد بختی و فلاکت این حرکت چقدر است که فراخوان می دهند و از همه پان ترکان جهان دعوت میکنند آن هم در کشوری مانند ترکیه (که پر از دانشجویان ایرانی و آذری ست)حتی بیست تن هم حاضر به همراهی با این افراد نیستند.

پان ترکان ورشکسته در مهد پان ترکیسم اینقدر ظرفیت دارد. این را می نویسم تا کسانی که دائم دم از خطر می زنند، به چشم خود به بینند که با چه موجودات ریزی طرف هستیم.

دوستان عزیز پان ترکان به خودی خود خطری ندارند، خطر در جای دیگری است. باید دید چه کسانی پشت این جریان مخفی شده اند. همین.

 






نظرات 4 + ارسال نظر
هم وطن دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

کار آدم به کجا برسد که خودش رو از پس گرگ بداند آن هم در مکتب اهل بیت و با بودن اشخاصی مثل ستار خان وباقر خان و شهریار ونظامی ...با عظمت و بزرگی که این افراد در فرهنگ ایران زمین دارند وارادتی که به اهل بیت داشتند این دیگه اوج حماقت

هم وطن فارس دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

تعداد اینهاا ندک است و باید خود هموطن های آذری از پسشان برآیند دخالت دیگران باعث مظلوم نمایی و تحریک مسایل قومی میشود اندیشمندان و بزرگان هر قوم باید منافع و هویت خود را درک کرده و در برابر انحرافات عوام و خواسته های بیگانه به مقابله برخیزند جدا شدن آذربایجان ضرری مادی به مردم فارس زبان نمی زندو مردم آذربایجان ازمنافع کل ایران که ملک مشاع مردم ایران است محروم میشوند که البته ما بر اساس وا قعیت های تاریخی موجود آذربایجانیها را از خودمان میدانیم و دوست داریم اران هم به ایران برگردد وفارسی بلد بودند تا بتوانیم با انها ارتباط داشته باشیم وچیز دیگری از این موضوع به جز این عاید ما فارس زبانها نمیشود بهانه زبان مادری زمینه جداسازی است و تحریک توده و عوام فارسی زبان باستانی و اجدادی ایرانیان است

آغزوا اوستوروم شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

ا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

البته تفکرات نژاد پرستی زشت هست اما زشت تر اینکه توی دولت یک کشور چنان نفوذی داشته باشه که بین مردم خودش هم فرق بگذاره الان که دارم این رو مینویسم مردم زلزله زده خراسان جنوبی با سرمای -۱۲ درجه دستو پنجه نرم میکنند ولی شاید بزرگترین معضل هموطنان زلزله زده آذربایجان اینه که با اضافه کمک های مردمی چیکار کنن ( تو تلویزیون نشون داد چادر اضافه میخواستن نون های اضافی رو توش بذارن )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد