«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

چند پرسش!

از این پس در مورد گزافه گویی های پان ترکی و ادعاهای بزرگ به پاسخ این پرسش ها بیاندیشیم:

 

1-      چند درصد از پان ترکیست جزو انسان های موفق جامعه به شمار می روند؟

2-      چقدر از موضوع گرایش به پان ترکیسم یا به قول خودشان هویت طلبی به عقده های فرو خفته جنسی باز می گردد؟ سوال را به گونه ی دیگری مطرح کنیم، آیا اگر در شهرهای آذربایجان عشرتکده هایی باز شود ، هیچ پان ترکیستی باقی می ماند؟

3-      پان ترکیست ها ادعا می کنند اجازه بارور کردن افکار خود به زبان ترکی را ندارد از پرورش اندیشه و تفکر عاجزاند. حال سوال کنیم: پان ترکیست هایی که از ایران خارج می شوند و به ترکیه،باکو،کانادا،سوئد و آلمان می روند، چه آثار و نوشته های گران بهایی به زبان ترکی تولید کرده اند؟ چند کتاب شعر،رمان، و یا هر اثر دیگری از این عده منتشر شده است؟ آقای رضا براهنی که ادعا می کند در ایران اجازه نمی دهند به ترکی بنویسد، بعد از سی سال زندگی در کانادا چند داستان ترکی منتشر کرده است؟

4-      در راستای اثبات نظریه های پان ترکیستی در حوزه تاریخ، سیاست، تاریخ معاصر، حقوق بشر و... چند مقاله علمی – ترویجی و علمی پژوهشی در کشور به ثبت رسیده است و به موازات آن چند مقاله در خارج از کشور در ژورنال های علمی آی اس آی و سایر مجلات معتبر و شناخته شده چاپ شده  و به ثبت رسیده است؟

از این پس در مورد گزافه گویی های پان ترکی و ادعاهای بزرگ به پاسخ این پرسش ها بیاندیشیم:

 

1-      چند درصد از پان ترکیست جزو انسان های موفق جامعه به شمار می روند؟

2-      چقدر از موضوع گرایش به پان ترکیسم یا به قول خودشان هویت طلبی به عقده های فرو خفته جنسی باز می گردد؟ سوال را به گونه ی دیگری مطرح کنیم، آیا اگر در شهرهای آذربایجان عشرتکده هایی باز شود ، هیچ پان ترکیستی باقی می ماند؟

3-      پان ترکیست ها ادعا می کنند اجازه بارور کردن افکار خود به زبان ترکی را ندارد از پرورش اندیشه و تفکر عاجزاند. حال سوال کنیم: پان ترکیست هایی که از ایران خارج می شوند و به ترکیه،باکو،کانادا،سوئد و آلمان می روند، چه آثار و نوشته های گران بهایی به زبان ترکی تولید کرده اند؟ چند کتاب شعر،رمان، و یا هر اثر دیگری از این عده منتشر شده است؟ آقای رضا براهنی که ادعا می کند در ایران اجازه نمی دهند به ترکی بنویسد، بعد از سی سال زندگی در کانادا چند داستان ترکی منتشر کرده است؟

4-      در راستای اثبات نظریه های پان ترکیستی در حوزه تاریخ، سیاست، تاریخ معاصر، حقوق بشر و... چند مقاله علمی – ترویجی و علمی پژوهشی در کشور به ثبت رسیده است و به موازات آن چند مقاله در خارج از کشور در ژورنال های علمی آی اس آی و سایر مجلات معتبر و شناخته شده چاپ شده  و به ثبت رسیده است؟

5-      چند درصد از پان ترکیست ها متولد و بزرگ شده شهرها هستند و با آداب زندگی شهری/مدنی آشنا اند؟

6-      چند درصد از پان ترکیست ها شغل و کار مناسبی دارند؟

7-      شان اجتماعی و منزلتی این عده چیست؟

8-      چند درصد از پان ترکیست ها تا کنون به نقاط مختلف کشور سفر کرده اند و سایر شهرها و مردمان این دیار را دیده اند؟ می دانید که انزواطلبی و عدم تعامل با سایر انسان ها ممکن است افراد را نژاد پرست بار بیاورد و به پیشداوری ها کمک کند

9-      چند درصد از پان ترکیست ها جزو نخبگان علمی کشور هستند؟

10-   چقدر از آثار منتشر شده در حوزه کتاب از ناشران معتبر کشور به آرای این گروه متعلق است؟

11-   در ایران 70 میلیونی با بیش از 20 میلیون جمعیت آذری که در تهران نیز پراکنده اند، چند درصد از اعضای هیئت علمی این دانشگاه ها آذری هستند و چند نفر از این آذری ها پان ترکیست هستند: دانشگاه تهران، دانشگاه ملی یا شهید بهشتی، علامه طباطبایی، علوم تحقیقات .

همین نسبت را در مورد اعضای هیئت علمی دانشگاه های آذربایجان در نظر بگیرید.

12-   چند درصد از دانشجویان دکتری کشور پان ترکیست هستند؟

13-    چند درصد از دانشجویان ارشد دانشگاه های ارشد کشور پان ترکیست هستند؟

14-   چند درصد از پان ترکیست ها دارای خاستگاه طبقه متوسط و شهری هستند؟

15-   چند درصد از مقاله و گزارش های روزنامه ها و مطبوعات کشور از سوی هویت طلبان منتشر می شود؟

16-   چند در صد از موزه های جهان آثار تاریخی ایرانی را نگهداری می کنند و چند درصد اثار تاریخی ....

17-   چرا پان ترکیست ها  انسان هایی ضد زن هستند و زنان را موجوداتی پست به حساب می آورند؟

18-   چرا آخرین استدلال پان ترکیستها در مباحثه حضوری یا مجازی فحاشی های ناموسی و ناسزا است؟

19- چرا مردم ما به ویژه مردم آذربایجان یا اصلا موضوعی به اسم هویت طلبی پان ترکی را نمی شناسند و یا اگر می شناسند به این اندازه از آن ها متنفرند! و چرا این عده تبدیل به افرادی منزوی و ضد اجتماعی شده اند تا آنجا که مجبورند خود را به اسامی مستعار و بی ربطی مانند هویت طلب بسناسانند.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
kara شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

جناب آقای بی ادب کم سواد
سعی می کنم جواب سوالاتتان را به زبان ساده به شما بگویم امیدوارم اگر خوابید بیدار شده و اگر عناد دارید دست از این رویه بردارید و لااقل لجن پراکنی نکنید.
لازم به توضیح که به جای لفظ کینه توزانه پان ، همانطور که در سوال دوم آورده اید از کلمه صحیح هویت طلب استفاده می گردد.

arash شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.1parsi.posterous.com

درود بر شما با این موضوع خوب
ننگ بر پان ترکا
چه میخواهید از جان مردم ایران ؟
بگذارد همه در کنار هم زندگی خوبی داشته باشند

Tolga Elyad سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ق.ظ


1- آزربایجان میلتجی لری هامسی دانشجولار و دکتر و پرفسورلاردیلار... اگر قشر عادی بیزیم ایچمیزده اولسادا بیزیم باشاریمیزی گوستریر کی اوز میلتمیزی آیتماقا باشارمیشیق... چوخ باشاری و غرور ویریجی انسنلاریلار نه لمپنلر و مانقورتلار...
2-عقده ای خود فرو خفته جنسی تئوری فرویدی اصلا بو آدام اخیوب و بولمر ... فقط همتی بنا گویوب بیر گلمبه سلمبه جمله یازا... مضافا عشرتکده آچماق فارس نشین منطقه لرده لازیمدیر کی هر گون آمار تجاوز دسته جمعی اصفهان دا خراساندا کرماندا آرتماقدادیر ... بیزیم شرفلی غیرتلی باجلاریمیز و قاداشلارمیز چیین چیینه اوز ملتینن حقینن دفاع المکده دیلر. ( بو قسمس اوخیان بولر ( جناب سیاوش دادگر اوز ضررینه و تام منطقسیز بیر سوز یازیبلار).
3-دمک لازیمدیر کی دشاریداکی ملتجی لر :الف) او ظلمه کی گلک اوشاقلیقدان بو فرصت وریلردی تورکی اورینمکچون و فرصت ورلمیبدر معروض قالیب و دکر براهنی جنابلرینین فرمایشلرینه توجه اولونسا آچیقجاسینا بو ظلمی دیرلر و حتی اوشاق اولان زمان مجور الیبلر تورکی یازدیقی شعری یالیلار...ب) ایراننان اشیه دکی تورکلر بوردادا تورکی اورنه بولمولر... چون بورا اوز مملکت لری دگیل کی تورکی اورندیره لر... اونلار لازمدی اوز ممکلتلری آزربایجاندان تورکی اورنمیش اولالار...
4 تورکی دیلیدنه و انگلیس دیلنده چوخ علمی مقاله لر یازیلیب و افغانلارینا فارسلارین ساوادلاری چاتماز اونلاری اخیوب و یا خبر دار اولالار.

Millətçi چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ق.ظ

Tanrı sizi qorusun
Hər nəzəriyənin muxalifidə ola bilər və bəzilərinə görə muxalifi olmayan nəzəriyə ölümə məhkumdı, necə ki iran,suriyə regimləri və həmas ilə hezbyllah olmasaydı israil yaşamazdı
Ağa yaz hər nə şantaj, yalan palan başarırsan yaz, millətçilig dənizinə batan birdə çətin mümkündüki sən yazdıqın ədəbsiz və əxlaqsəz sözlərlə çıxa bilə.

Qorxun olmasa dərs verdügün mədrəsənin adın ver gələk yoxundan görüşək sayın düşmən

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد