«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

خیانت سازمان مزاحمین خلق به ایران و نام خلیج فارس

سازمان مجاهدین (منافقین/مزاحمین خلق) در سایت رسمی خود نام تاریخی خلیج همیشه فارس را تحریف کرد.

این سازمان در کارنامه خود سابقه همکاری با صدام حسین علیه ایران و همکاری با نیروهای بعثی در شکنجه و بازجویی اسیران ایرانی را دارد.

در سایت این تیتر به نوعی انتخاب شده است که تداعی کننده نام جعلی خلیج عر... باشد. خوش خدمتی این سازمان به اصطلاح اپوزیسیون به اربابان عرب خود چیز جدیدی نیست.

پان ترک یعنی چه؟


چند روز پیش یکی از دانش آموزان در زنگ تفریح سوال کرد، پان ترک یعنی چه و اصلا چیست؟

بدون درنگ گفتم پان ترک کسی است که وقتی فیلم ایرانی اسکار می گیرد ناراحت و عصبانی می شود و از عجز و درماندگی به زمین و زمان فحش می دهد یا در سایت ها علیه فرهادی مقاله می نویسد که چرا گفته است فرهنگ غنی ایرانی!!

پان ترک ها بزرگ ترین کمپانی توهین به مردم آذربایجان هستند


قبلا هم بارها دیده ایم که پان ترکان زیاد هم از مورد توهین قرار گرفتن ناراحت نمی شوند. آن ها سعی می کنند این مسئله را تبدیل به بهانه های کنند تا به اقدامات غیرقانونی خود مشروعیت ببخشند.
ولی اگر کسی به اینها توهین نکند چه؟ هیچ میهن پرستی نیست که بخواهد به بخشی دیگر از مردمش توهین روا دارد. اما پان  ترکان بی ریشه این کار را میکنند. آن به نام های مختلف صفحات فیس بوکی، وبلاگ و سایت می سازند و به ترک زبان های ایران به نام فارس زبان توهین می کنند یا جوک می سازند و بعد همان جوک ها را نزد بقیه می برند تا مردم را تحریک کنند. این است شیوه رذیلانه پان ترکان.
در یک اقدام جدید، یک کامنت نویس پان ترک در یکی از پست به نام قومیت گرا کامنتی گذاشته است، و در یک پست دیگر به نام کورش کبیر و مثلا آدمی ملی گرا به ترک ها فحش داده است تا پس از تایید بتواند از آن به نفع خود استفاده نماید.
من تصویر این دو کامنت را که از آی پی های یکسانی ارسال شده را به عنوان سند بی حیایی و بی اخلاقی پان ترکان بی هویت در وبلاگ درج می کنم.


پان ترکان بزرگ ترین دشمن آذربایجان و مانع توسعه این منطقه هستند، آن ها را از آذربایجان بیرون کنیم