«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

پان ترک ها بزرگ ترین کمپانی توهین به مردم آذربایجان هستند


قبلا هم بارها دیده ایم که پان ترکان زیاد هم از مورد توهین قرار گرفتن ناراحت نمی شوند. آن ها سعی می کنند این مسئله را تبدیل به بهانه های کنند تا به اقدامات غیرقانونی خود مشروعیت ببخشند.
ولی اگر کسی به اینها توهین نکند چه؟ هیچ میهن پرستی نیست که بخواهد به بخشی دیگر از مردمش توهین روا دارد. اما پان  ترکان بی ریشه این کار را میکنند. آن به نام های مختلف صفحات فیس بوکی، وبلاگ و سایت می سازند و به ترک زبان های ایران به نام فارس زبان توهین می کنند یا جوک می سازند و بعد همان جوک ها را نزد بقیه می برند تا مردم را تحریک کنند. این است شیوه رذیلانه پان ترکان.
در یک اقدام جدید، یک کامنت نویس پان ترک در یکی از پست به نام قومیت گرا کامنتی گذاشته است، و در یک پست دیگر به نام کورش کبیر و مثلا آدمی ملی گرا به ترک ها فحش داده است تا پس از تایید بتواند از آن به نفع خود استفاده نماید.
من تصویر این دو کامنت را که از آی پی های یکسانی ارسال شده را به عنوان سند بی حیایی و بی اخلاقی پان ترکان بی هویت در وبلاگ درج می کنم.


پان ترکان بزرگ ترین دشمن آذربایجان و مانع توسعه این منطقه هستند، آن ها را از آذربایجان بیرون کنیم
نظرات 5 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

این آدرس ای پی رو که مکان‌یابی کنید معلوم می‌شه طرف از سوئیسه .
البته ممکنه از فیلتر شکن استفاده کرده باشه آیپیش این باشه ولی احتمالش کمه blogsky فیلتر نیست که !

یک هموطن آذری چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://vatanism.blogsky.com

آخه کدوم ناسیونالیست درست و حسابی است که بیاد اینطور به یک قومیت فحاشی کنه و بعد هم فارسی رو اولین زبان دنیا بدونه؟ حتی بدون دیدن آی پی هم معلومه این کاره یک پانترک نادانه! این حقه واقعا خیلی قدیمیه...

چنگیز خان یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ

ما پان ترکها به اعتقاداتمون پایبندیم و دلایل محکمی هم براشون داریم دلایلی که دنیا درباره حقانیتش از ما به حق یاد میکنند تاریخ نشانه هویت یک قومیت و نژاده چرا تا بحال حتی یک مناظره از نظر هویتی وتاریخی با ترکها نداشته اید ؟(چه آماتور چه حرفه ای) من جواب میدهم چون از لو رفتن تاریخ تحریفی خودتان میترسید...تاریخ را در ایران جوری جلوه داده اید که انگار تمدن و تاریخ ایران از تاج گذاری کوروش شروع شده

امیر یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

آخه کس کش وطن فرووش تو اگه ادم باشی از این حرفا نمیزنی . احمق کل بودجه کشور تو تهران هست چی کار کنیم بشینیم تماشا کنیم .
عوضی به جای این حرفا خودت برو گم شو از اذربایجان بیرون تا اذری های با تعصب با هم باشن و تا اخر ادامه بدن .....

بهمن سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ق.ظ

چنگیز جان جواب ما را امیر در کامنت بعدی داد. شما هر زمان حرکت مدنی کردید؟ جواب مدنی می گیرید. هر زمان یاد گرفتین که به سمبل ما کاری نداشته باشیم ما هم به ایرادات شما کاری نداریم. هر موقع فهمیدین که حفاظت از زبان ترکی. مبارزه با یکجانبه گرایی و محو جوک تنها با همدلی پدید میاد نه اینکه شما فحش بدی و انتظار داشته باشی من هم برایت کف بزنم . آن زمان نه تنها مناظره می کنیم دوش به دوش همه قانون اساسی را اجرا می کنیم. اما تا کم میاورید دهانتان مانند امیر باز می کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد