«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

«هویت»

جستارهایی از موضع «دفاع ملی»

آذری ها ، پان ترک ها را به تسلیم وا داشتند

پان ترکیست ها مردم آذربایجان را به کشتار و مثله کردند تهدید نموند

سایت تجزیه طلب بای بک که سایت اصلی پان ترکیستها است و نزدیک به 10 سال از فعالیت اش می گذرد در جدیدترین مطلب خود ، وقتی از همراهی مردم آذربایجان با عده ی معدودی اوباش تجزیه طلب نا امید شد، آن ها را به کشتار، قتل، مثله کردن، آتش زدن خانه ها و دار زدن تهدید کرد.

 فردا٫ وقتی که ملت تصمیمش را گرفت٫ شاید میلیونها خودفروخته و مزدور شوونیسم فارس را ببینیم که از دار آوزیان اند٫ در کوچه ها مثله میشوند و یا در خانه هایی که از سر خیانت ساخته اند در آتش میسوزند. فرزندانشان و خانواده اشان نیز در آتش غضب ملت خواهد سوخت و اینگونه است که وقتی در اخبار میشنویم برای تصرف طرابلس تنها ۴۲۰ نفر کشته شده اند افسرده میشویم. چرا که برای بازپس گرفتن تهران و تبریز و همدان و زنجان و دیگر شهرهایی که پر از دشمنان مهاجرند مجبوریم آماری به مراتب بیشتر و حتی چند صد برابر بشنویم. و اینگونه است که ملت محاکمه خواهد کرد و جواب خواهد گرفت.

ظاهرا عدم اسقبال مردم وطن پرست آذری از عده ای از پان ترکیست های معدود بی سواد که همگی در یک اتوبوس جا می شوند و وزنی در معادلات سیاسی ندارند باعث شده است که آقایان به سیم آخر بزنند و لاطائلات بنویسند:

آیا از اکراد نمونه ای از دانشمندانی که امروزه به نام ایرانی شناخته میشوند دیده اید؟ آیا یک بلوچ و یا عرب دانشمند در تاریخ جغرافیایی که امروزه ایران نامیده میشود سراغ دارید؟ آیا میتوانید اسم یک دانشمند فارس را از لابلای تاریخ پیدا کرده و ارائه نمایید؟ خیر٫ هر دانشمندی بوده و هست از تورک هاست.

ظاهرا زکریای رازی، پورسینا، ابوریحان بیرونی، سهروردی کرد زبان، خوارزمی و... همه تورک بوده اند! شاید هم منظور نویسنده از دانشمندان تورک، متخصصان آدم کشی و شکنجه مانند چنگیزخان،تیمور شل، یاوز سلطان سلیم بوده باشد.

نویسنده که از فعالیت های ملی و میهنی آذربایجانی ها بسیار عصبانی است آروزهای کودکانه می پرورداند و با وزن اندک سیاسی اش می خواهد میلیون ها آذربایجانی را که به میهن خود فکر می کنند تنبیه کند:

 همانهایی که قلمشان به فارسی و فرانسوی و روسی و انگلیسی از دموکراسی مینویسد٫ یک جمله به زبان مادری خود نمیتوانند بنویسند! آنهایی که از آتش سوزی در چمنزار ایتالیا ناراحت میشوند و به رئیس جمهورش نامه دلداری مینوسند٫ یا آنهایی که از محبوس ماندن ۱۰۰ معدنچی در شیلی به مدت ۲۰ روز روزه گرفته و دعای سلامتی برایشان میکنند٫ آنهایی که با گوگل مبارزه میکنند تا مبادا اسم خلیج فارس را عوض کند٫ همینها سکوت کرده اند تا در دیگر در گوگل محلی به اسم دریاچه اورمو وجود نداشته باشد٫ سکوت کرده اند تا فرزندان آذربایجان به اندازه صدهزار برابر معدنچیان شیلی در زیر خروارها نمک گرفتار آمده و بمیرند٫ سکوت کرده اند تا باغات و چمنزارهای آذربایجان در آتش شوره زارها بسوزند و نابود شوند. اینها خائنانند که به صورت میلیونی جواب پس خواهد داد.

این عده که از فرط بی اعتنایی رسانه های عمده و احزاب سیاسی ایران به انزوا کشیده شده اند، مانند کودکانی هستند که با دیوار توپ بازی می کنند چرا کسی حاضر نیست آن ها در بازی خود راه بدهد. بنابراین تنها طرف شان دیوار است و از فرط ناراحتی ادعای مستقل عمل کردن دارند. این عملکرد مستقل نیست، طرد شدگی و انزوای سیاسی است. کسانی که نفرت پراکنی بکنند طرد می شوند، کسانی که به ایران احترام نگذارند در بازی های سیاسی جایی ندارند و مجبورند مانند پان ترک دیوانه وار تهدید کنند. تهدیدی که از روی قدرت  و توان بلکه از فرط ناچاری و بیچارگی است. کودک وقتی در تاریکی می ترسد داد می زند تا صدای های هولناک را نشنود. اینها هم داد و بیدا راه می اندازند تا تری شان را مخفی کنند
درود بر مردم آذربایجان که این عده وطن فروش را این چنین به لابه و عجر انداخته اند.

لینک همه مطلب در سایت بای بک. لازم به توضیح است که سایت بای بک چنید پیش به نقل از تواریخ طبری و ... نوشته بود که نقل قول هایی جعلی در تعریف و تمجید از چنگیزخان آورده بود. در حالی که تواریخ مذکور سال قرنها پیش از به دنیا آمدن چنگیز نوشته شده بودند. این هم از آفت های بی سواد آقایان

نظرات 13 + ارسال نظر
ایرانی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

هه هه !! توهمشون هم خرکیه !! دانشمندان تورچ !!! پورسینای بلخی هم تورچ شد !! دست کم برید اثار اینها رو بخونید که ترکان رو قوم یاجوج و ماجوج و قومی دور از فضیلت دونسته !! همین مولانا که این قدر تورچ تورچ می کنند 100 برابر فردوسی تورک ستیز تر بوده و حتی در نثرش هم ترکان رو فقط برای خرابی مناسب می دونسته !!
واقعا توهم این همه تورک انگاران تمومی نداره !!

سعید دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

پان ترک صدها ساله چشم به آذربایجان دوخته اما کور خونده خواب آذربایجان را هم نمی بینند

بوز قورد تورک یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

نه نه باجیجا سوخاجاییق ساتقینلار

این نشانگر ضعف و نادانی و بی سوادی پان ترکان است

نوید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

با تشکر از مطالب شما میهن پرست واقعی و درود بر مردم فهیم و میهن پرست آذربایجان

buz gurd دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

ما با این حرفا خر نمی شیم ما ترکیم وآذری هم جزی از ترکه

بهمن دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

حضرات بوزقورد من از شما یک سئوال دارم ۱- نژاد پرستی بده یا برای شما از شیر مادر حلال تر ۲- آزادی . برادری. حقوق یکسان زبانی می خواهید با توهین به کوروشو فردوسی . زبان فارسی و جعلی خواندن آریایی ها به دست می آورید؟؟؟ توهین اگر بده در همه حالات غیر قابل تحمله. نه اینکه تو ترک عزیز هر چی از دهنت در اومد بگی من هم ساکت بنسینم نگاهت کنم. ما ۳۰ سال مبارزه کردیم. از توهین تلویزون به اسامی ایرانی. بعضی تندروهای مذهبی به میراثمون. حمایت بی جانبه از پورپیراها و غیاث آبادی ها کوتاه نیامدیم. هیچ زمان اینجور توهینها را به حساب اسلام عزیز نگذاشتیم. اما شما عزیزان چطور؟ از سال ۸۵ کم فحش و جسارت به کوروش. فردوسی. زبان فارسی و خلیج فارس نمودین؟ شماها واقعاْ آزادی خواهید یا در بند نژاد پرستی؟ نژاد پرستی در همه حال تهوع آوره چه فارس پرستی و چه ترک پرستی. زبان ترکی زبان زیبایی است اما باید برادر جوان و کم سوادم فارسی را لهجه فلان زبان بدانی. تحمل این حرف را از من فارس زبان داری؟؟؟ چرا اروم را قومی کردین که العان هر حرکتی به نفعش می خواهیم انجام دهیم ما را متهم به بودن با شماها می کنند. خلاصه بگم بد شروع کردین. هتاکانه. با پلیدی و زشتی و بی فرهنگی. تخم نفاق و کینی کاشتین که علفهای هرزش بیشتر از همه در باغچه خانه شما خواهد رویید. متاسفم به عنوان یک ایرانی ( فارس یا ترکش فرقی نمی کنه) انتظار بیشتری از نودگان ستارخان و بابک شهید داشتم. اما افسوس که نشان دادین از تبار افشین هستین دوستان بی معرفت.

قاتل دشمن ایران شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ

۱-خاک تو سر پان ترکیست ها
۲-خاک تو سر کسایی که به آزمایش DNA اعتماد ندارند ولی حرف های دروغ پان ترکیست هارو باور میکنند!!!

زنده باد ایران زمین
زنده باد ایران زمین
زنده باد ایران زمین
زنده باد ایران زمین

جاوید ایران یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

ایران همیشه یکپارچه باقی خواهد ماند

مجتبی جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

درود بر شما. من خودم یک آذربایجانی هستم. اگر این نادانها فکر کرده اند که ما خودمان را از ملت بزرگوار ایران جدا میدانیم کور خوانده اند. پاینده ایران بزرگ. پاینده فرهنگ ایران زمین. پاینده و سرفراز ملت بزرگوار ایران.

ش پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

من نمی دونم منظور از باز پس گیری دوستمون چی بوده یعنی ما مهاجم هستیم که اومدیم سرزمین نداشته ترک هارو گرفتیم و تمدن نداشته اونارو غصب کردیم؟
از اینا زیادم بعید نیست چون به راحتی میگه که چه فرغی میکنه که خلیج فارس باشه یا خلیج عرب
پانترکا در اکثر مناظره ها در سایت های مختلف(حتی در مناظره های هرچند کوچک در حد نظر گذاشتن در بخش نظرات سایت ها و وبلاگهای مختلف) از وطن پرستا شکست خوردند و هرجا که کم اوردند شروع به فحاشی کردند.

کورش جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ http://tarikhevatan.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز بسیار زیبا وخوب نوشتی وبلاگ من هم در مورد توهمات پانترک ها وجواب های قاتع به این گروه بی سواد است

مهرداد2536 یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

ننگ بر پان ترکهای تروریست
بی مایه گانی که با گرفتن میلیاردها دلار از کشورهای استکباری و دیکتاتورهای همسایه میکوشند به دروغ برای مردم آریایی آذربایجان هویتی خیالی بسازن و هویت وافعی آنان را از میان ببرند

سینا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

زنده باد مردم فهیم آذربایجان که همیشه قسمتی از ایران بزرگ بوده اند
زنده اقوام کرد لر آذری بلوچ و عرب و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد